Digital strategi - Modulet Indhold og Kanaler 3 af 5

Information

Sted:
ONLINE
Sprog:
Dansk
Pris:
Gratis / Free
Fra:
31. januar 2023 kl. 10:00
Til:
31. januar 2023 kl. 15:00
Eksklusiv for Beyond Beta deltagere: Digital strategi forløb

Eksklusivt for Beyond Beta deltagere

ONLINE MODUL -  Indhold og Kanaler 2 af 5

Vi dykker ned i indhold og kanaler. På modul 3 tager vi fat på dit udtryk. Hvad er dit kernebudskab – din fortælling? Hvilket
indhold skal du producere til din markedsføring? Og hvilke kanaler skal du være til stede på? Du bliver også sat grundigt ind
i de fire mest populære kanaler Facebook, Instagram, Tik-Tok og LinkedIn.


De fem moduler

På dette forløb får du indsigt og viden om, hvordan din start-up får mest ud af tilstedeværelsen på web og sociale medier. Når forløbet er slut, har du både en digital strategi og en færdig handlingsplan, der er klar til at blive udført.

Anita Dalsgaards tilgang til digital strategi og markedsføring er, at det skal være enkelt og struktureret, så det
bliver lettere at udføre i dagligdagen. Når du lægger din digitale strategi sammen med os, er du sikker på, at den
kun indeholder de opgaver, der er til gavn for din forretning, og som gør dig glad at udføre.

Forløbet afholdes på engelsk, og du kan læse mere om underviser Anita Dalsgaard på www.goerdetenkelt.dk.
Under forløbet har deltagerne adgang til materialet på hjemmesiden.

Bemærk
De første fire moduler foregår online og det sidste modul kræver fremmøde i København eller Århus.

Hvad kræver det?
Deltagelse forudsætter, at du er registreret deltager i programmet Beyond Beta

Kontakt

Helle Friis

hvf@foodbiocluster.dk

+4527736040

Digital strategi - Modulet Indhold og Kanaler 3 af 5
Digital strategi - Modulet Indhold og Kanaler 3 af 5