Digitale teknologier, der styrker relationer til kunder og flytter forretning!

Information

Sted:
Teams
Sprog:
Dansk
Pris:
Gratis / Free
Fra:
03. juni 2021 kl. 13:00
Til:
03. juni 2021 kl. 16:00
Få indsigt i digitale teknologier, der kan styrke relationer til kunder og udvikle forretningen!

Under pandemien har digitaliseringen taget et kvantespring, hvor alt lige fra arbejdsliv og møder, undervisning, til handel og underholdning nærmest blev digitaliseret fra den ene dag til den anden.

Vi tror på, at digitaliseringen er kommet for at blive og derfor sætter vi fokus på de nye muligheder med en række arrangementer.

Ved dette round table sætter vi spot på digitale teknologier, der kan styrke relationer til kunder og flytte forretningen. Vi kommer omkring emnerne AR (augmented reality), VR (virtual reality), AI (artificial intelligence) og gamification med 4 spændende indlæg:

  1. Fire områder, hvor AR (faktisk) flytter forretningen med principal Software Architect Kaspar Rosengreen Nielsen og Senior Mobile Systems Architect Daniel Andersen, Alexandra Instituttet

    Vi hører meget om, hvordan AR kommer til at revolutionere måden, vi arbejder på. Men hvad er blot visioner, og hvor flytter AR allerede nu forretningen? Vi har fundet fire områder, hvor AR (faktisk!) flytter forretningen. Vi kommer bl.a. ind på hvordan, fodermaskine-fabrikanten One2Feed har anvendt AR på tværs af værdikæder. Til sidst tager vi et hurtigt kig ind i, hvad fremtiden vil byde på.

  2. Gamification – konkrete eksempler på hvordan virksomheder i fødevarebranchen anvender spilkampagner til at styrke relationen til forhandlere og slutkunder med Enterprise Sales Manager Nicolai Aarkrog, Leadfamly

    Leadfamly arbejder med gamification i marketing for at give virksomheder muligheden for at skabe meningsfulde interaktioner sammen med deres målgruppe - og det gælder uanset, om du arbejder med B2B eller B2C. At bruge spil-mekanikker i marketing er en sikker måde at drive forretningsmæssige resultater, om det er øget salg, time spent with brand, produktlanceringer, loyalitet eller noget helt femte. 

  3. Case: Erfaringer med brug af VR med grafisk designer og fotograf Jesper Frank, Royal Greenland

    Royal Greenland driver fiskeri og produktion på flere end 50 lokationer i Grønland og Canada; det er både dyrt, besværligt og meget tidskrævende at invitere kunder ud til små bygder måske 500-1.000 km nord for Polarcirklen… Derfor filmer de selv og øver sig bl.a på at invitere kunder ind i deres VR univers.

  4. Case: Kan kunstig intelligens og big data bruges til at forudsige fremtidens fødevaretrends? med founder og CEO Rasmus Linnet, DeliDrop

    Med pilotprojektet Trendplorer.AI arbejder DeliDrop på at kunne forudsige fødevaretrends, ved at kombinere Big Data og kunstig intelligens (AI). Med udgangspunkt i de udfordringer som foodtrend grossisten DeliDrop oplevede i arbejdet med foodtrend prædiktion, giver vi et tidligt sneak-peak ind i en digital fremtid, hvor virksomheder benytter kunstig intelligens og algoritmer som kraftfulde værktøjer til at spotte forbrugerinteresser og emergerende fødevaretrends.

Innovationskraft

Når du deltager i dette event vil din tid blive anvendt som medfinansiering på Projektet Innovationskraft, som er finansieret af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse og Uddannelses- og Forskningsstyrelsen til standardsats. Læs mere om Innovationskraft.

Eventet er medfinansieret af Uddannelses- og Forskningsstyrelsen. 

Digitale teknologier, der styrker relationer til kunder og flytter forretning!
Digitale teknologier, der styrker relationer til kunder og flytter forretning!