CPH Food: Hvordan gør vi tang markedsrelevant i Danmark?

Information

Sted:
Online - møde via Teams
Sprog:
Dansk
Pris:
Gratis / Free
Fra:
03. september 2020 kl. 10:00
Til:
03. september 2020 kl. 12:00
Hvordan gør vi tang markedsrelevant?

Indhold: 

Ved dette online-møde om tang vil vi sammen med deltagerne dykke ned i de forretningsmæssige muligheder og udfordringer, som tang har for at få succes på markedet. Vi kommer ind på B2B-salg af rå og tørret tang, tang som primær vare og tang som ingrediens. Vi vil sammenligne tang med andre råvarer, som er nye på markedet, som er mere bæredygtige end deres alternativer, og som trods en merpris i starten får vej ind på markedet.

Vi har allieret os med en ekspert, Lisbeth Ankersen, Innovaconsult, der ved noget om udvikling og lancering af nye produkter, herunder smag og sammensætninger, og vi går tæt på priser, markeder og muligheder. Og vi inviterer deltagerne i mødet til at dele erfaringer, facts og synspunkter på området.

Målgruppe:

Virksomheder, der arbejder med udvikling af produkter med tang. 

DAGSORDEN:

  • Intro v/ Heidi Høy Dyrholm, Innovation Manager, Food & Bio Cluster Denmark
  • Bordet rundt
  • Indsigter om tang v/ Lisbeth Ankersen, Innovaconsult , diskussion efter hvert punkt
    • Tema 1: Tang i Danmark: nuværende brug; produkter og priser, B2B og B2C
    • Tema 2: Ny ingrediens på markedet, et eksempel fra den virkelige verden
    • Tema 3: Tang i Danmark – nye muligheder baseret på markedet og tangs særlige egenskaber
  • Fælles opsamling v/Heidi Høy Dyrholm

Det er et uformelt online-møde, og jo mere du byder ind, jo mere får du med dig tilbage.

Vi glæder os til at se dig!

Kontakt

Heidi Høy

hhd@foodbiocluster.dk

+4560110363

CPH Food: Hvordan gør vi tang markedsrelevant i Danmark?
CPH Food: Hvordan gør vi tang markedsrelevant i Danmark?