Forretningsudvikling for SMVer i Kina
Information
- Sted:
- Agro Food Park, Agro Food Park 15, 8200 Aarhus N (Mødelokale 1)
- Sprog:
- Dansk
- Pris:
- Gratis / Free
- Fra:
- 17. december 2019 kl. 08:30
- Til:
- 17. december 2019 kl. 11:30
Bliv klogere på forretningspotentialet for din virksomhed på det kinesiske marked ved et seminar, hvor forretningsudviklere med praktisk erfaring fra Kina vil dele deres viden. PROGRAM08.30 - 09.00 Registrering og morgenmad 09.00 - 09.20 Kina: Fremtidens katalysator for vækst og innovation - Peter Bøgh Hansen, DI 09.20 - 09.40 Effektiv markedsføring på kinesiske sociale medier - Jacob Juul-Lou, Miktos 09.40 - 10.00 Erfaringer fra verdens mest kompetitive fødevaremarked - Jakob M. Pedersen, Arla Food Ingredients 10.00 - 10.20 Etablering af virksomhed i Kina - Lars Jakob Nielsen, Asia Base 10.20 - 10.30 Kaffepause 10.30 - 11.25 Paneldiskussion, inkl. Q&A - Moderator: Louise K. Johnson, Agro Business Park 11.25 - 11.30 Afrunding EMNER
Du har sikkert hørt det hele før. Kina er på ganske få år vokset til at blive et af Danmarks største eksportmarkeder. Samhandlen bugner, kinesiske virksomheder og forbrugere får flere og flere penge mellem hænderne til at indkøbe danske kvalitetsprodukter, store danske virksomheder kalder Kina for deres ”andet hjemmemarked”, etc. Men virkeligheden er også en anden. Mange mindre danske virksomheder har brændt fingrene på det kinesiske marked. Endnu flere har på forhånd kastet håndklædet i ringen ved udsigten til at skulle konkurrere i et marked kendetegnet ved uigennemsigtighed og lokal favorisering. Så hvad skal man tro på? Det kan du få svar på, når du møder virksomheder, der har gjort sig egne erfaringer med opstart og skalering af deres forretning på det kinesiske marked. UDBYTTEDeltagerne modtager strategiske og praktiske inputs, der gør dem bedre rustet til at opstarte, konsolidere eller skalere forretningen i Kina. Temaerne har relevans for både B2B og B2C forretning. Download invitation inkl. program her |